Aurora teleQ

Mask

Bellende klanten laten wachten is niet prettig, zowel voor de beller als voor degene die alle wachtenden te woord moet staan. Met Aurora teleQ kunnen klanten rechtstreeks aan de telefoon of online een terugbelverzoek indienen. Zo ben je altijd bereikbaar en creƫer je een prettige werkomgeving voor medewerkers.

Minder stress, betere service

1. Slim keuzemenu

Klanten kunnen 24/7 bellen. Sommige zaken, zoals afzeggingen, kan je eventueel regelen via een voicemail. Voor opties waarvoor een medewerker nodig is, kan de klant kiezen om te wachten of om een terugbelverzoek in te dienen.

2. Terugbelverzoek

Als de klant kiest voor een terugbelverzoek, kan dat op tijdstippen waarop medewerkers beschikbaar zijn.

3. Terugbellen

Een medewerker belt de klant terug op het afgesproken tijdstip.

Maak kennis met Aurora teleQ

Vraag vrijblijvend een demo aan en ontdek zelf hoe Aurora teleQ werkt.

 

Vrijblijvend adviesgesprek?

    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

    Ontvang geheel vrijblijvend advies van onze specialisten. Stel je vraag via het contactformulier en wij reageren zo snel mogelijk.