Leek (Groningen)

Eerstelijns Servicedesk Medewerker

Krijg jij energie van het snel en proactief oplossen van ICT-vraagstukken? Ben je klantgericht, heb je humor en empathie? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe Eerstelijns Servicedesk Medewerker! Met jouw aanpak verbind je klanten op een positieve manier met onze organisatie.

Onze Missie

Bij Kinwell draait alles om verbinding. Wij geloven in de kracht van innovatieve technologie om mensen niet alleen met elkaar, maar ook met hun omgeving te verbinden. Onze expertise in ICT, communicatie, zorgtechnologie en beveiligingssystemen stelt ons in staat om op maat gemaakte oplossingen te bieden die echt een verschil maken voor onze klanten.

Jouw rol

Als Eerstelijns Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij storingen en vragen over communicatie- en ICT-systemen. Je helpt ze professioneel verder via telefoon, e-mail of chat en zorgt voor een snelle en correcte registratie van incidenten. Je beoordeelt de urgentie en zorgt – indien nodig – voor een vlotte overdracht naar de juiste specialist.

Wat ga je doen?

  • Klantenservice- of ICT-incidenten professioneel en vriendelijk aannemen via telefoon, e-mail of chat.
  • Gedetailleerd registreren van incidenten en klantinformatie in het CRM-systeem.
  • Klanten op de hoogte stellen van de registratie van hun incident en hen voorzien van een ticketnummer voor opvolging.
  • Incidenten beoordelen op urgentie en impact, zodat de meest kritieke problemen eerst worden behandeld.
  • Zorgen voor een accurate en tijdige verwerking van incidentgegevens in het systeem.
  • Fungeren als contactpersoon tussen de organisatie en externe partijen zoals KPN en Vodafone voor de afhandeling van incidenten.
  • Rapporteren aan de leidinggevende over de status en voortgang van incidenten, inclusief trends en knelpunten.

Wat breng je mee?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 ICT opleiding.
  • Je hebt ervaring en oprechte interesse in een servicedesk- of ICT-dienstverlening.
  • Je bent klant- en servicegericht, kan goed luisteren en weet de klant altijd centraal te stellen.
  • Je kunt snel schakelen en behoudt altijd het overzicht.
  • Je werkt nauwkeurig, communiceert helder en bent stressbestendig.
  • Bekendheid met CRM-systemen is een pré.
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en analytisch.
  • Je bent een flexibele teamspeler.
  • Kennis van Microsoft 365 en Cloud-telefonie is een pré, maar mocht je dit niet hebben, dan leiden we je graag op.

Wat kans je van ons verwachten?

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen/ certificeringen.
  • Een goed salaris in overeenstemming met jouw werkervaring.
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen.
  • Een laptop van de zaak.
  • Goede arbeidsvoorwaarden en pensioenregeling.
  • Zelfstandigheid en vrijheid in het werk.
  • Gezellige borrels in onze eigen pub.
  • Hybride werken met thuiswerkvergoeding.
  • Actieve personeelsvereniging.

Het Kinwell DNA

Dit zijn wij, voel je je hierin thuis?

Empathisch
We zijn oprecht betrokken, begripvol en dankbaar. We beseffen dat techniek de mens dient en niet andersom.

Persoonlijk
We zijn vriendelijk en eerlijk. We zijn oprecht geïnteresseerd in de mensen met en voor wie we werken.

Verbindend
We zijn open en uitnodigend. We zijn nieuwsgierig en staan ervoor open om te improviseren.

Vakmanschap
Onze mensen zijn zeer deskundig en hulpvaardig. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

Het proces

Naar aanleiding van je sollicitatie vindt er een selectie plaats. Wanneer we een goede match zien, of aanvullende vragen hebben, nemen wij telefonisch contact met je op. Hierna volgt een eerste kennismakingsgesprek met de leidinggevende van onze Servicedesk afdeling Gerko Mulder en onze HR-collega Mariët. Daarna volgt een tweede kennismakingsronde met o.a. de Business Unit Manager Jeroen van Opzeeland. Ten slot bespreken wij samen je contractvoorstel en hopen we op een succesvolle gezamenlijke toekomst.

Wil jij deel uitmaken van ons Kinwell team?

Stuur dan je CV naar Mariët Koekoek HR@kinwell.nl Bellen kan ook naar 06 292 900 29. Voor vragen of meer informatie over de functie kan je contact opnemen met Gerko Mulder, Coördinator ICT Servicedesk 06 541 002 10.

Enthousiast geworden en wil je solliciteren?

Leuk! Stuur dan je CV en motivatie met onderstaand formulier op. Wie weet hebben wij de eer jou onze collega te noemen!

    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.